Subject: RJNK põhiliige 25.oktoobriks
From: "Marion Kalju" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Kärt Sõber <[email-masked]>, "Piret Kurvits" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 09:58:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses senise Ravijuhendite nõukoja põhiliikme Melita Sogomonjani
lahkumisega Terviseametist palume Tartu Ülikooli ravijuhendite
püsisekretariaadi ja Tervisekassa nimel Teil esitada uus esindaja
Ravijuhendite nõukoja põhiliikmeks. Palume ka kinnitust, kas
asendusliikmena jätkab Kärt Sõber.

Nõukoja töökorraga on võimalik tutvuda siin
<https://www.ravijuhend.ee/uldinfo/noukoda/tookordsiin> . Uutele nõukoja
liikmetele korraldab Tartu Ülikooli ravijuhendite püsisekretariaat ka
lühikoolituse.

Palume Terviseametil Ravijuhendite nõukoja põhiliige nimetada e-kirja teel
hiljemalt 25. oktoobriks. Selle järel edastame uuele liikmele vajalikud
dokumendid jm protseduurilise info.

Lugupidamisega

MARION KALJU
Ravikvaliteedi teenusejuht
Partnersuhtluse osakond

T: 7447444
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Riia tn 142, Tartu
 <https://www.facebook.com/tervisekassa/>   <https://www.tervisekassa.ee/>
<mailto:[email-masked]>
<https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>